söndag 18 november 2012

Trappar upp

Att lägga dieten som jag gjort var en bra plan i teorin, verkligheten värkar vara nått annat. Märkte redan förra veckan när jag trappade upp till 1600 att det började gå segt. Denna veckan på 1700 går det riktigt segt. Rättare sagt inte ett gram på vågen. Tror jag hade kunna nått samma resultat på att börja på ca 2000 och sänkt mig senare till 1700 men det är bara gissningar.

Hade ett riktigt bra bröst axel pass i byns företagsgym för nån dag sedan. Bänken sög jag i men hantelpressarna gick bättre. Igår började jag dagen med en powerwalk sen en löprunda med frun och ungarna(vagn). Och på kvällen blev det ett enklare ryggpass.
Känns som jag går promenader nästan varjedag och håller i gång helatiden, Veckan som kommer blir det en del cyklande också.

Är otroligt skeptisk mot slutet nu. känns som det finns så mycket kvar att ta av och att jag inte har förbättrat mig sen förra dieten. För tilfället har jag ingen lust att lägga före och efter bilder, eftersom det känns att jag inte har nått vidare nytt att visa. Fan börjar bli svårt att bygga tycker jag.

Veckan som kommer ska jag verkligen gör allt i min makt för att ändra inställning och pressa kroppen till att börja förbränna mera. Kroppen lär vara tjurig men jag är tjurigare.

I Eftermiddag blir det ben.

Lägger med videon med magövningen. Tyvärr är det inte så strikt som jag ville visa då jag kom på det 3set. Kroppen ska vara rak och enbart skuldror i bänken. Men     ni får ett hum om det hela. Känns som magen slits i bitar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar