onsdag 28 november 2012

Mat

Skulle tagit mina bilder lite senare. Ligger nu på 2-2300kcal vilket fortfarande är underskott men satan vilket tryck på gymmet. Känns som jag växt 1 storlek på nån dag bara. Ådrerna på armar och axlar pumpade riktigt ordentligt idag.
Tycker förtilfället att det är lite svårt att få i sig all mat även fast det är underskott, men det vet jag ger sig om några dagar. Ska bli kul att se kroppen om några dagar då jag laddat på ordentligt.

Idag var det ett dyng hårt pass för rygg och biceps och endel underarmar. strax över timman höll vi på och det fanns inte mycket kvar att ge..
Nå väl jag vet ni gillar bilder så här kommer några.
 







Tog dessa efter dagens pass. Har smygtagit lite kort på träningskamraten med. Ska bli bättre på att lägga ut bilder och filmer.

Mathias filmade idag när jag curlade 75kg liggande i cable maskin. Får se om jag kan slänga upp den nån dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar