måndag 26 november 2012

Dietslut 1 dag tidigare.

Tog diet slut idag av ingen som helst anledning(planerat imorgon)

Här är mina totala resultat på min 5 veckor och 6 dagars diet
Vikt - 7,6kg
Minsta midjan -9cm
Största midjan -7cm
Biceps -0,5cm
Bröst -2cm
Lår -3cm
Underarmar 0cm
Vader 0cm

Ni som har följt mig vet att jag försökte lägga på mig rätt mycket vikt, en så kallad grisbulk för att se vad jag fick ut av det. För mig är det absolut inte värt det. Tycker inte alls man blir så mycket starkare som många gärna vill påstå. Jag lägger inte heller på mig mer muskler av att över äta så mycket som det påstås.

Skönt då har jag provat det och behöver inte grisbulka nått mer framöver utan kan lägga på mig i lugn takt och slippa gå runt och vara proppmätt.

Denna lågkaloridieten som jag kört denna gången tycker jag har funkat riktigt bra. Legat på runt 200g protein per dag och snittat ca 1600 kcal på dessa veckor. Nästa diet till våren tänker jag nog inte gå riktigt lika lågt men det bestämmer jag då.
Jag har inte tappat nått i styrka under dieten överhuvetaget vilket jag var lite orolig över. Däremot inte ökat heller men det hade jag absolut inte räknat med.

Nu efter Dieten så känner jag mig rätt liten. Men givetvis så är man inte lika stor efter nästan 8kg minus. Hade jag haft tid så hade jag kört 3 veckor till. Det finns så oerhört mycket mer att bli av med, eftersom vi ska till Thailand efter helgen så är det ingen ide. Får se till våren om jag ska ta dieten ett steg längre.

Vikten jag ligger på idag tycker jag är perfekt. Här plus 2-3kg sen får jag inte bli tyngre.

Här kommer mina före och efter bilder. 5veckor och 6 dagar imellan. Det värsta med bilderna är att jag trodde inte att jag var så fet som jag faktiskt var. Tänkte ju fortsätta grisbulka egentligen till februar. Fy fan vad jag hade sett ut.
Efter jag väger för och nackdelar resultat och siffror så är jag nöjd. Hade velat tagit nått kg till men men. livet är inte slut en på 60år..




Tack till min kära familj för allt stöd och förståelse. Tack till alla som faktiskt följer mig. Tack till Mathias för pushandet på gymmet i slutet på dieten. Resultaten är pga er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar