tisdag 20 november 2012

vecka 5.. One too go

Här är vecka 5 resultat

vikt 80,4=-0,2 totalt (-6,6)
Midja minst -0,5 (-7,5)
Midja störst -2,5 (-7)
Bröst +2 (-2)
Biceps +0,5 (-0,5)
Lår -1,5 (-3,5)
Underarm -1 (0)
vader 0 (0)

Så ser det ut. Ser jag bara på måtten så är jag nöjd med denna veckan. Men vikten. phuu vad psykiskt jobbigt det är. Jag avstår tamefan allt och ni som följt mig vet att jag skulle aldrig få för mig att fuska. Vad fick jag -0,2kg. Lite väl elakt.

I Söndags hade jag en riktigt dålig dag. Kroppen kändes skit, trött slö och dåligt humör. Hatade allt vad träning hette och var inte alls sugen på att hålla mitt kcal intag. Givetvis tränade jag och skötte kosten endå, men tyckte absolut inte det var roligt Jag vet vad detta beror på. Det är resultat av att vilja lite för mycket men får äta alldeles för lite. Gick och la mig några timmar på kvällen och igår var en bättre dag.

Vi ska ju till Thailand snart. Där var min tanke att prova lite olika gym och köra kanske 2 pass i veckan i allafall. Detta har jag bestämmt att det kommer inte att ske. Jag kan behöva 14 dagars paus för att sedan ha en riktigt fräsh kropp att börja plåga igen
Igår var träningskamraten med och jag kunde lassa på i bänken med han som passare. 136kg gick upp efter att jag redan hade kört några tunga set. Detta känns ju givetvis kanon att jag fått behålla styrka. Blir fruktansvärt bra pass när han är med.

Nu är jag inne på målrakan och har bara 1 vecka kvar. Hittils så är jag hyfsat missnöjd. Finns så mycket kvar att ta av, det är väll det som är problemet när man sätter ett tidsbestämmt mål. Denna veckan har jag lite taskig inställning men ska försöka vända den. Jag vet hur det är att gå in i väggen när man kör diet och känns som jag har varit där och nosat ett par ggr sista veckan. Tar det lite lugnare så blir allt lite roligare.

Allt för idag

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Fortsätt kämpa, inte långt kvar nu:)
    Tycker inte du ska ta med en ända tanke om träning! Skit i allt vad träning är i Thailand:)
    Njut av din semester och sen kör du hårt igen när du är på hemma plan:)

    SvaraRadera