onsdag 21 november 2012

Ljusare syn på träning

Nu är jag igång igen och bara älskar det jag gör. Vågen stod idag på 80 blankt vilket känns jätte skönt.
Jobbar dagtid förtilfället och börjar kl 8 på morgon vilket gör det perfekt att ta den 7km långa sträckan och göra till en morgon promenad. Var kanon skönt att gå och när jag kom fram till jobbet blev det en lång dush och en kaffe innan man skulle kliva på utbildningen som jag förtilfället går på.

Kosten väljer jag att lägga efter periodiskfasta. Hade lite svårt att sova inatt så var uppe kl 04:00 och åt mitt första mål vid 12:00. Innan lunch så underhåller jag kroppen med Bcaa kapslar ända fram till lunch. Ingen hunger ingen trött eller matthet. Bara älskar det här sättet att äta.

Idag blev det rygg biceps underarmar och mage. Ett riktigt bra pass rakt igenom. Början på passet blev det en hel del marklyft och sista lyftet drogs på 160kg(utan remmar) vilket är PB. Tränings kamraten drog några kg över 100 vilket är imponerande.

Under diet var det perfekt att få en taggad träningskamrat. Det är för jävla kul + att jag alltid får minst 2 riktiga mördarpass i veckan. Börjar faktiskt känna mig i rätt hyfsad form. Vi har en liten hat kärleksövning vi avslutar varje underarmspass med. idag körde vi dropset och trycket i underarmarna var total. Det är ett rör med lina som man fäster i cabelhissen och sen börjar rulla. Detta är extremt påfrästande men samtidigt skrattretande roligt.

Med mitt marklyft idag så har jag gått för bi ett litet delmål
1Xkroppsvikt i bänkpress
1.5Xkroppsvikt i knäböj
2Xkroppsvikt i Marklyft.

För jävla kul faktiskt.

Ikväll öppnar jag min diet sida. Så ni som har adressen varsegoda att spana.
Jag är absolut ingen mästerkock men det är mat jag äter och det är bara svälja å se glad ut(som flickan sa)

Tack å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar