tisdag 13 november 2012

Vecka 4

here we go

Vikt - 1,1 Totalt (-6,4) 80,6

Midja minst -0,5 (-4,5)
Midja stor -2,5 (-8,5)
Vader +- 0 (+,05)
Biceps (-1) (-1)
Lår +-0 (-1,5)
Bröst +1 (-3)
Underarm +1,5 (+2)

Blandade känslor. Det jag tycker är mest jobbigt är arm måttet på - 1. Kämpat som satan med just armar för att få dom växa med rätt dåligt resultat. Och därför vill man gärna inte se minus på just dom. Givetvis köper jag det  efter nästa -6.5 kg

Övrigt har jag inte så mycket att säga om måtten.

Nu är det 2 veckor kvar. Tanken har alltid varit att hamna under 79kg. Vilket jag tror inte kommer hända. Midjan ville jag ha under 80 centimeter och det känns inte omöjligt då den är 81 nu.

Jag höjer kalorierna till 1700 denna veckan och får se hur jag känner mig inför sista veckan och hur jag gör då har jag ingen aning om.
Styrkan sitter där den ska. Igår var det bröst på schemat och jag gjorde 6or i bänken på 106kg vilket känns bra på diet.(även utan diet så tycker jag det är bra)
Hantel pressar på32 kg och då körde jag 10or. Tycker verkligen att styrkan finns kvar.

Jag har löst det med en bassare i knäböjen och ska testa detta nån dag. Allt under 130 är skamligt

Nu ska jag ut och jogga en runda med ungarna och frun. Ungarna börjar bli större och kommer nog kännas att skjuta en 40kg vagn framför sig. Men det är ju en lättrullad typ av jogger vagn med cykelhjul så fortfarande inte speciellt konstigt.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar