torsdag 8 november 2012

Bästa passet på länge

Glömde skriva sist att jag var ute och sprang. skitsamma egentligen. passet blev i allafall 5.5km med 5 kortare intervaller där jag försökte hålla mig mellan 4-4:30 tempo. lång väg att vandra för att sätta 5km under 20min.

Gårdagens pass var helt otroligt bra. Kör rygg 2 ggr i veckan men idag sitter jag här ändå med en otrolig träningsvärk. Tror det är marklyften från igår som satte sina spår. Brukar oftast hoppa över den övningen på diet för den är så otroligt energi krävande så jag brukar kunna bli lite yr. Men igår var det 117kg på stången och körde 6*4 tok skönt.

Hela passet flöt på otroligt bra och landade strax över timman. Brukar hålla mig ifrån bicepscurl med z stång också då jag tycker det också kräver så mycket energi och kan bli lite snurrig av de. Men även det gick bra igår 6reps 44kg sen 6 rep 46. och 6 rep 44. Riktigt nöjd med det för att vara ett pass under diet..

Idag har jag dragit igång mitt projekt med sidan för att följa en enkel diet. Detta kommer bli kanon.

ikväll blir det ben med fokus på böj och utfall

Hjälp mig gärna med tips på måltider så ska jag försöka göra dom så snåla som möjligt, eller desserer eller annat.

Lämna under kommentarer eller på rikard_eks@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar