torsdag 29 november 2012

Vad händer med min kropp?

Idag blir det vila, träningsvärk från igår efter marklyft så vill inte riktigt köra böj idag. Imorgon vankas det julbord och då passar det perfekt att köra ett böjpass innan det ska ätas.

Idag när jag gick upp så kände jag mig i mycket bättre form visuellt. Stälde mig på vågen och den sa 78,5. vafan - 0,8kg från i Måndags och jag äter ca 500-600 kalorier mer per dag. Ibland förstår man inte vad kroppen håller på med. känner mig inte alls så liten längre som jag gjorde i måndags.

Nu till lite utanför träning.
Sjukt trött på mitt gamla hemmabio. Vill verkligen ha ett nytt. Eftersom jag inte ha några pengar så har jag fått sälja av massa grejer. Känns tråkigt men ändå skönt. Nu har jag snart så jag kan börja handla och det ska bli underbart. Givetvis kommer bilder senare. Och jag har inget annat i huvet. så ska bli skönt att få nått annat att tänka på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar