fredag 23 november 2012

Underbart drivande sms

.Igår morgon blev det också promenad till jobbet. Mycket givande och så jäkla skönt att komma till jobbet vaken med gott om tid för en dush och en kaffe. Igår på eftermiddagen så blev det ett benpass. Och ett bra sådant. Under dieten så har jag gjort mina benpass, men slarvat lite under passen. Detta har absolut inte gynnat mig. Jag har faktiskt rätt dåliga ben. Igår var det perfekt. Riktigt utmattad.

Idag blev det ingen promenad men däremot en löprunda på kvällen. Kort, snabb och utan klocka vilket är skönt. Jag bryr mig inte förtilfället om jag springer 5 eller 25km eller om jag springer i 6min tempo eller 4. Vill bara springa för det är då jag tycker det är roligast.

Ibland får jag känslan av att jag är helt ensam här på bloggen. Men kollar jag min statistik så har jag ganska många läsare på varje inlägg vilket jag tycker är svinkul. Idag fick jag ett sms som berör mig fruktansvärt mycket. Det var en bild på en vägning med texten

Hej. Tänkte bara dela med mig om mina framsteg. Du har ju varit en väldigt bidragande orsak till det.
Är ju en bit på väg i allafall!
Tack för motivationen och lycka till med det sista av deffen!!!

Detta berör mig fruktansvärt. Det här sms kom från en som jag gav lite tips till för ett par månader sen. Att få ett sms nu som bevisar att denna kille verkligen ger gärnet och har mig som inspirations källa betyder enormt mycket för mig. Jag älskar och hjälpa andra som är motagliga för hjälp. Eller att ge min syn på det hela. Eller bara diskutera med folk som är intresserade av att diskutera och inte argumentera. Känslan av att det jag gör får andra att också göra förändringar med sig själva till det bättre.
Tusen tack för smset. Nu känner jag mig levande.

Några dagar kvar nu och denna helgen ska jag verkligen gå in för det. Mina bilder tar jag på Torsdag så ev Torsdag kväll eller på Fredagen kommer dom upp. Ska göra mitt bästa.

 Trevlig helg allihop. Detta ska bli en tuff helg

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar