söndag 26 juni 2011

50 steg bakåt

En helg full av matfrosseri chips godis popcorn ostbågar nötter läsk sprit öl cider vin med mera listan kan bli hur lång som helst.. Får nog försöka glömma denna helgen för ska jag börja fundera på varför jag bara trycker i mig all piss tills jag knappt kan röra mig så blir jag bara deprimerad.. Skit i det nu

Igår tog jag en löprunda med hunden, men han tycker verkligen inte att det är kul och jag får bara tjata på han så ger nog upp det.. lite över 6km

Idag blev det 7 km Med en envis bakfylla i kroppen plus allt frosseri. 100% så är detta den jobbigaste löprundan jag någonsin gjort. Benen var helt paj och ont i lungorna och ingen ork och kände mig bara klumpig och lam.. 7km med okontrolerad andning ingen som helst teknik i steget och nada glöd.. Försökte gasa men det var helt omöjligt, Hoppas jag aldrig mer ska behöva uppleva sån här skitlöpning.. Hoppas på bättre löpning i veckan

Charlotte gjorde 7.2 km med snitt7.02min/km det tar sig

Ne nu måste jag få fortsätta vara lite bakfull rästen av dagen.
hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar