torsdag 23 juni 2011

backträning det blev

Total sträcka 4.8km backen var ungefär 85 meter lång. Detta i fullfart 10 gånger upp och ner.. jag snittade ca 3:30 på mina uppfärder, som skjuten ur en kanon..

Detta var i särklass det roligaste löppass jag haft på riktigt länge. Sådan skillnad det är och vara två på backträning än att vara ensam. Även fast vi ligger på helt olika nivåer så blev detta ett ordentligt pass för oss båda.. Idag blev det relativt kort backe men till nästa gång dubblar vi det.. Jag försökte jaga min maxpuls genom att ta ut mig innan backen och sen maxa hela backen men nådde tyvärr bara 95 %. Charlotte nådde däremot 103% av max=) sjukt vad hennes hjärta slår, kan vara så att det slår lite extra för mig=)

Förmodligen tar jag en liten promenad senare men annars tar jag helg fram tills Söndag .

Ha nu en Trevlig Midsommar allesammans, jag inväntar min Syster med hennes familj ska bli jäkla trevligt..

Tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar