onsdag 29 juni 2011

Semester

Jag har semester och tar det lite lungt med bloggandet.

Så här ser det ut sen sist jag bloggade
Måndag: 5km promenad 26,17km cykling
Tisdag:Tempo pass på cykel 12,80km med Ola, tufft var det, 1timme senare 11km till i stabilt tempo
Onsdag:8,6km intervall löpning 8st 400meters i 3:30 tempo. med 300meter gång emellan och sedan 6 st sprintintervaller då jag låg på tempo 2:19 som bäst och 2:30 som sämst ca 60 meter.. Hela detta passet kändes lite väl tufft, hettan gjorde sitt men sen så är tiderna lite för tuffa. Men bara joa på så sitter det snart i benen..

Idag blev även lite ryssgympa i 30 min..

Nu packar vi husvagnen för att dra på en ca 3 veckors semester.. givetvis så packar jag både cykel och löparskor, första löppasset blir på fredag i härliga ackiga Göteborg. Ska försöka logga nån gång i veckan i allafall..

I Charlottes fall så jobbar hon på. Igår 4st 400 meters intervaller med snitt 5:30 tempo Här tänker jag hålla kvar henne ett tag och i helgen tänkte jag att jag ska dra runt henne på 5km för att sätta en ny 5km tid.. Riktigt roligt att göra program när hon bara kör på och sviker aldrig, får mig att trappa upp också..

ne tack hej..


1 kommentar:

  1. lite svårt med stavningen ser jag.. bättra på dina B:n tack!!

    SvaraRadera