torsdag 9 juni 2011

snabbt inlägg

idag började jag med exakt 5km promenad med hund och barnvagn..

När jag kom hem så SATTE JAG MITT MÅL.. 20 Chinups. Ge mig nån vecka att vila så ska jag bevisa det på film. sen fortsatte jag att göra chinups och slutade strax innan jag skulle hämta nova på dagis och hade då gjort 150st, rätt jävla mör..

På kvällen tog jag en löprunda på 5.5 km som jag bara gick ut och lekte på. lekte med steg tempo och med backarna.. totalt på rundan snittade jag 4:51 och mitt snabbaste tempo var nånstans ner mot 3:41.. Men behöver träna på mitt löpsteg i dessa farter. Väldigt okontrolerat..

Om ni inte har märkt det så kör jag rätt mycket promenader.. 2kg ska bort till midsommar och jag vägrar att misslyckas så därför det har börjat bli lite mycket träning igen.. Dock på Lördag blir det att dricka några pilsner

Klockan är mycket och det bryr inte mina kära barn sig om imorgon bitti. Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar