tisdag 21 juni 2011

Klockan rann iväg

nu orkar jag knappt skriva för klockan är så mycket, tar det lite snabbt bara

Igår så blev det efter inlägget 5km promenad och sen tampas med mina armhävningar. Det nya sättet jag kör på är så tungt så jag drar mig verkligen för att göra dom=) men det är bara att lida med.

Nu på kvällen så var Charlotte på tjejkväll och efter som det är en träningsfas så ligger bilnycklarna så snällt kvar på hyllan så blev istället 11.5km cykel för hennes del=) älskar att plågas. Jag fick vara hemma med Barnen men när dom hade somnat så ställde jag löpbandet ute i det fria och drog av 16 km på 1.20 = 5min/km. Kändes bra.. Nästan lite lallit=) Ne ingen ide och vara tuff vet att jag är inne i en bra fas och det vänder förr eller senare. Men kändes bra idag

tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar