onsdag 22 juni 2011

Hemma gymmet

Ont i Foten igen efter löpningen igår. Jäkla synd att man aldrig kan få känna sig riktigt 100% skadefri alltid är det nått. Egentligen skulle man nog vila i ett par veckor helt, men jag skulle klättra på väggarna så det är inte ett alternativ. Imorgon blir det Backträning å jag ska kämpa allt vad jag kan sen kommer det inte bli nån löpning för mig förens på Söndag så där får jag lite vila..

Idag Blev det gymmet för min del. Bara tok gillar mitt hemmagym, speciellt när det är ny städat som idag..
Jag och Charlotte håller på med en riktig stor röj här hemma och röjer i garderober och samlar släng och säljes grejer. Nu på kvälls kvisten tog jag ett break in i gymmet slackta mig själv i 1 timma sen ut och fortsätta igen.. Riktigt bra gick det med.. Eftersommaren så ska jag ta tag i gym delen ordentligt..

Ne tvätta bilen nu
Tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar