onsdag 8 juni 2011

Hatar tiden

Igår kväll började jag städa trädgården i förebyggande syfte för att idag kunna klippa gräset. Jag passade även på att röja på altanen och skruva upp lite kontakter och krokar för att underlätta det vardagliga.

Idag tog jag en promenad på 6 km direkt efter jag lämnade nova på dagis, kanon skönt var det svalt och mulet men stackars hunden har flämmtat hela dan, han skulle behöva röra på sig mer egentligen men tyvärr har bara dygnet 24 timmar

Efter detta tog jag tag i städningen inne. Den har halkat efter som fan när poolbygget har stått i fokus, har lätt hela dagen inne imorgon med. Nu på eftermiddagen så klippte jag gräset och trimmade, tanken är att jag ska ut på en mtb runda ikväll när charlotte kommer hem
Me. Har väkdigt dåligt med ork kvar efter denna dagen men är väll bara att bita ihop antar jag.

Bestälde den nya klockan idag det blev en likadan som jag redan har.

I veckan ska jag starta ett nytt projekt som innebär att gräva bort alla såkallade rabbater vi har och så gräs i stället. Tror vi har enerydas fulaste rabatter och jag har noll intresse för dom.

Som sagt vem fan var tråkmånsen som bestämmde att dygnet bara ska ha 24 timmar.

Ne nu blir det en cykel runda. Det är väll det man får kalla för egen tid, bara skylla på träning=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar