onsdag 1 juni 2011

7km med min kära sambo

idag var det dags för att testa tävlings tempot för Charlotte. Vi ska ju göra midnatsloppet förhoppningsvis under 60 min. började med en lätt jogg och sen körde vi 1km intervaller snäppet fortare än tävlingsfart. 2 sådana km och då var vi lagom framme vid Enerydas segaste backe.

Här fick hon jobba, fy fan vad hon kämpade. Efter backarna så var det lugn jogging hem men hon fortsatte att trycka på i varje liten backe som kom.. Jag bara njuter av att få vara med och träna en person från noll. Man får så mycket tillbaks i sånna här lägen, helt underbart var det. Hon börjar faktiskt bli lite snabb=) Den totala sträckan blev 7 km och tyvärr så glömde jag rensa klockan på gamla inställningar så all mätning blev skit. Rätt men absolut inte som jag vill ha det, men men

För min egen del så är jag helt slut i benen och det känns underbart att jag inte hinner få in nån löpning förens på Söndag.

Nu skiner du säkert som en sol när du läser detta Charlotte men det var faktiskt riktigt bra jobbat idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar