onsdag 2 mars 2011

80 dagar

Cykel turen till jobbet var mindre behaglig. Fick inte upp nån fart å flåsade å svettades som en gris. Kände mig hängig hela natten, idag är jag bättre men hoppas det inte är nån förkylning eller annat skit på gång. Jaja 16.5 km blev det

När jag vaknade tog jag en 7,07 km lång promenad med hunden. Höll på att tappa händerna som vanligt. Nått mystiskt är det med dom. Helt omöjligt att få upp nån tempratur i fingrarna.

Jag sa ju för ett par dagar sen att jag skulle gå ner några kilo till bara för att bli lite lättare för att underlätta löpningen, å det går bra. Känner min kropp så pass bra så tycker faktiskt inte att det är speciellt svårt eller krävande att ta bort några kilon, antar att det finns folk som vill döda mig när jag skriver så. Men jag är så målmedveten så jag ser det inte som ett problem eller en belastning.

Idag hade jag nått -35.5 kg totalt. Jag la ut det på facebook å jävlar vad mycket posetiv feedback man får, sånt är roligt

För alla som försöker gå ner i vikt eller bara intresserade att läsa så hittade jag en sida på nätet som jag tycker alla ska ta sig tid att läsa. Jag kan ge 1000 tips också vad jag tycker funkar, det viktigaste är att man hittar ett långsiktigt och trivsamtsett att göra det på. Ett sätt som fungerar 110% för dig. Å skit i vad andra tycker.
Http://hem.passagen.se/annaxx/branna.html

Avslutar med en knärapport. Skala 1-10 2a. Imorgon tar jag milen på löpbandet om knät håller hela vägen, hoppas jag snart kan ligga runt 15 km per pass igen utan att känna av knät

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar