tisdag 15 mars 2011

hej vad det går

Cyklat framå tillbaka till jobbet sen i söndags. sammanlagt ca 33km ungefär och det har funkat bra.

Igår stack vi till Växjö och sprang på bilfirmor och letade nyttt åk, blev ingen ny bil men därimot en hel del ideer.

Men 2 knäskydd blev det. ett lite kraftigare som jag har när jag löper, det billiga utav dom alternativen jag skrev sist.
och ett tunnare som bara är stöd som jag kan ha till vardags för att få stöd runt knät.

När vi kom hem skulle jag ha gymmat men det blev "kroppsgym" 10 set chinups, rätt jäkla jobbigt. Och efter det blev det pushups projekt som då var att testa sin max gräns. låg på 47 st en ökning med 2st på 2 veckor, inte så nöjd=/

Sen flåsade jag bara på med ca 6 set med armhävningar till.. Gjorde max vad jag orkade helatiden och trodde jag var död när sista set var över, fin känsla efteråt

Idag fick det bli löpning med tigerbalsam och nya knäskyddet.
Struntade i pulsband idag för skulle kalibrera om fotsensorn (av nån anledning mäter den ruggit fel) men när jag ställer mig på bandet så är batteriet slut i den. skitsamma då jag får väll springa endå.
Islutet av rundan så kände jag mig rätt mör så skulle gärna vilja haft pulsbandet, tror jag låg rätt högt.

Rundan slutade på 15km med tiden 1,15,52 snitt blir det 5.03.
Rätt nöjd med den rundan. Knät märkte jag faktiskt inte av, inte nu efter heller.

Må kroppen hålla så jag får en chans att plåga den=)

nehe 1000 saker att göra rästen av dagen så hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar