lördag 12 mars 2011

Gör en nystart

Idag startar jag om från noll. Så som jag håller på nu så har jag sönder mig själv. När formen kändes som bäst var målet 1:40 på gbgvarvet. Idag kommer jag nöja mig gott och väl att bara springa det. Men jag har massa andra mål. Bänkade för nån vecka sen å målet är att vara på 110 i slutet av april, så bara träna på.

Jag har ju faktiskt en cykelvasa att träna för. Å knät funkar faktiskt hyfsat även på längre sträckor. Jag har ett fett mål på 9,9%. Men ska jag tjura som jag gör nu så kommer jag inte nå ett enda.

5 km brukar oftast fungera att löpa utan att det gör ont. Då får jag löpa dom 5 och vara nöjd. Bättre löpa 5 ofta en att inte kunna löpa alls.

Nej knäskydd på, streching 3 ggr dag 5 km rundor, längre promenader istället för distanslöpning.

Idag blec det chinups projekt å det gick bra och efter det körde jag rygg och triceps pass. Stark som en oxe som vanligt.

Välkommna att följa en muntrare träningsblogg

Pss, svenskklassiker

2 kommentarer:

  1. Härlig inställning älskling! Kör hårt.. Vi älskar dej och stöttar dej i med och motgångar!! Puss å kram brudarna

    SvaraRadera
  2. Det är bra Rikard att du tar det lugnare nu när du har ont i knät, så du kan springa Göteborgsvarvet, du är helt underbar som klarar det. nu får du inte deppa ihop, för jag vet att du kommer att klara det go Rikard go.

    SvaraRadera