torsdag 24 mars 2011

fullt upp

Jag har fullbokat schema hela dagarna, därför det är lite dåligt med uppdateringar.

Men jag cyklar varje dag till jobbet och jag har gymmat lite och de dagar jag inte gymmat så har jag hållit på med chinups och pushups projekt.

Idag gav jag mig ut på nått som skulle bli närmare 20 km löpning. La mig på ett mycket lungt tempo bara för att orka. allt gick kanon.

Sen hände det som jag har haft på känn. Kniven i knät. Efter 14 km började det och jag härdade ut i 1km innan jag fick börja gå. Gick 100 meter sen skulle jag testa lite igen kom 10 meter och det gjorde så ont så jag nästan börja grina. bara att ge upp rundan och gå hem. Närmaste vägen hem var ca 2 km å fy fan vad jag frös.

Nu sitter jag här hemma och är rätt besviken fakiskt. Det jobbiga är att det är inte knät längre, nu är det knäna. Det var mitt andra knä som gav upp idag

jaja 15 km blev det. Bara köpa ett knä skydd till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar