torsdag 17 mars 2011

let it snow let it snow let it snow

cykel till och från jobbet lite över 16 km. Av nån anledning så började det ömma lite i knät igår på natten. Lustigt det där att först hur bra som helst å sen smyger det sig på lite försiktigt. Absolut ingen fara men känner av det i allafall..

Tog en promenad imorse vid 9 tiden strålande sol och riktigt fint vår väder, tyvärr hade jag bukras hela rundan runt så det var mer en smärtsam upplevelse än nått trevligt. Gick och la mig strax innan 11 och uppe igen vid 5 tror jag. Tittar ut och man kan tro att det är julafton. I skrivande stund så skulle jag gissa på att det kommit ca 10 cm och det ser absolut inte ut som att det ska sluta. Piss

Nu på kvällen blev det gymmet, känns som det var riktigt länge sen som jag fick ta i lite. Körde igenom axlar och det gick bra men tror jag kör lite för tungt just på mina axlar pass för jag gör inte övningarna så strikt som jag borde. Men överlag gick det bra.

Nehe ta en dush inte lukta ush

1 kommentar: