tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Godagens

Idag gick jag ner för trappen normalt, det brukar vara ett riktmål om hur knät funkar. Det känns idag men inte alls som jag trodde det skulle vara. Jag måste ta lärdom av detta å lära mig vila ordentligt. Humöret kan jag säga åker lite bergådalbana, jävligt tufft för mig när jag inte får det till att funka. Men jag måste också förstå att det går inte å vara en stillasittandes 100 plussare i hela sitt liv å sen tro att den kroppen helt plötsligt ska fixa 4-6 mil i veckan. Varvet kommer jag springa 100% finns inget knä som stoppar mig. Men däremot får jag nog se 2011 som en litet uppbygnads år, och bygga upp kroppen ordentligt. Jag är ju trots allt bara en smalare tjockis.

Nåja
Började med creatin i söndags. Jag åt det till och från förr när jag tränade men fick massa finnar av det, men nu gör jag ett nytt försök.
Fy fan vad bra creatin är, vilket jävla tryck på gymmet, helt makalöst vilka mirakel det gör på mig. Som ni förstår så blev det gymmet med ett övre bröst pass och biceps.

Vågen sa idag 75 kg(totalt 36.6kg) det är - ca 2.8 kg sen förra måndagen. Lite mer än vad jag hade hoppats på. Fett från 12.7 kg till 10.3. Det känns jäkligt bra att musklerna inte får lida. Nu har jag en fett% på 13.7% magrutorna börjar bli ett faktum=). Fortsätter jag å sköta kosten å välja så pass bra som jag faktiskt gjort så är jag snart i mål.

Ähh det funkar bra nu, knät funkar när det funkar bara ta det lite lungt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar