söndag 13 mars 2011

söndag å härliga söndag

Idag blev det att testa "tigerbalsam" (fast en annan produkt som min bror säljer men han får ingen gratisreklam här) och knäskydd och lite löpning på det.

5.5km och jag kände av mitt smärtade knä noll på en skala 1-10. =)

Efter det så körde jag pushups projekt och där misslyckades jag som vanligt=) men totalt blev det 135st

Sen iväg på kalas med lite tårta och kakor hem och snida om till löparkläderna direkt, tigerbalsam och knäskydd och 7.5 km löpning och på dom kändes det 0 i smärta. Nu efteråt kanske det känns en 1a men va fan lite ge och ta ju.

Iveckan sticker jag å handlar det bästa knäskydd som är tillverkat och jag har 2 alternativ
alternativ 1
http://www.stadium.se/sport/traning/skydd-skadematerial/022331/rehband-rehban-knee-x-stab
alternativ 2
http://www.stadium.se/sport/traning/skydd-skadematerial/065349/rehband-kneesup-kneecap

Nu drar det igång igen.

Är Riktigt positiv till att ta tag i den här tjockisen nu. Jag Plussade 4.2kg, och hatar mig själv för denna vandalismen, på och gå runt och sura och mat frossa. Slutade helt med både protein och creatin, idag la jag en ny beställning så jag inte riskerar att bli utan.

Hittade en annan trevlig grej i garaget idag som jag nästan hade glömmt bort. Jag har ju en cross som står och väntar på mig därute, där har vi kondionsträningom nått. Måste slänga upp en gammal bild på detta underverk


Ne fy fan dags att bränna calorier era jävlar. Nu sätter jag fart igen

Tusen tack Charlotte och barnen för ni inte kastade ut mig, och tusen tack coach, du är ett jäkla stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar