lördag 28 maj 2011

började dagen bakfull

Igår var det fest med jobbet. Jag tog bara med mig 6 öl för att ta det lungt eftersom jag skulle upp med ungarna dagen efter.. Problemet var att det bjöds på whiskey, en rökig rackare som jag bara var tvungen att dricka rätt bra ur.. Jag var klok nog att cykla hem i tid i allafall för att få sova ordentligt. Precis träningkläder i väskan så snörade man om på fyllan och cyklade hem..
Inget minne överhuvetaget vilken väg jag cyklat men det berättade klockan för mig när jag vaknade=)

gårdagens träning 8km cykel på fyllan.

Idag började dagen med en sprängade huvevärk och en kropp som kallsvettades och den minste ungen startade dagen med att skita ner sig när man mår som sämst=) Dagen i sig styrde upp sig rätt så bra faktiskts, jag tog en 1.2 mils cykeltur på skogsstigar och andra mindre vägar och efter det var jag människa igen.

Har fruktansvärt dålig cykel form, benen blir slöa direkt.. Ska försöka varva löpning och cykling tror det är nyttigt för att bli en bättre löpare..

Nu ska jag sätta mig och pilla med klockan inför morgondagen pass, Blir nog ca 15 km puls träning då jag inte ska gå över 140 tänkte jag. Ska försöka köra med karta i klockan och se hur det fungerar. Kommer bli riktigt trevligt om jag kommer ihåg mp3 spelaren,

Hittat ett minus på klockan.. Det kan ta upp till 2 minuter för den att hitta sateliter. Och det stör om man bara vill ge sig iväg. Men är man lite rutinerad så lägger man ut den nån minut innan så är den redo när man ska iväg..

tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar