söndag 15 maj 2011

Dålig diciplin. Fan

Igår var jag sjukt motiverad att sköta allt utan att löpa till 100%.
Tvingar mig uppe för att se färdigt melodi skiten och sen upp 6 timmar senare. Piss trött, detta är inte att sköta sömnen.

Sticker till ica köper 1.5 l läsk 1 ostbågepåse 1 påse jordnätter 1 påse naturgodis, grillkorv och ishavsallad 165 kr och bara trycker i mig. Och innan jag går och lägger mig bara frossar jag i mig massa glass. Är detta och sköta kosten. Ne nu är jag riktigt sur på mig själv. Skulle jag inte ha sån huvevärk hade jag straffat mig själv med huvet rakt in i väggen.

Dagens sista synd en kanna kaffe,

Känner mig nästan sjuk så trött och hängig man är idag. Fan att man inte kan behandla sig själv till 110% med bara 6 dagar kvar.

Ne dags att vakna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar