måndag 9 maj 2011

sommar värme= underbart

höften var inget vidare men jag tog en runda endå med charlotte. Men ju längre vi sprang desto bättre kändes det. När hennes runda var över så fortsatte jag en runda själv i lågt tempo.

Enligt programmet jag kör efter för tillfället så var det 16 km med snitt tid 5,41 idag. Men jag vågar inte riktigt det. totalt blev det nån 100 metare ifrån 14 km på 1.23 = 6 mins tempo i snitt, dock är 7 utav dessa i ett högre tempo..

Överlag känner jag mig rätt sliten i hela kroppen. höfter, knän, rygg det mesta har börja fått km att slåss med.

Nästa löpning för mig är på Torsdag (om jag känner mig riktigt återhämtat. då såtr 10 km på schemat men jag tänker istället kalibrera min fotsensor, ev att jag gör det över 10 km. och på Lördagen så är det ett intervallpass som verkar skit roligt men det får vi se då. Och veckan efter det så är det bara 2 lugna pass var det längsta är 6 km så blir att ta dom med Charlotte och efter det är det varvet. Jävligt läskigt.

Stor stjärna till Charlotte som tog 5.2 km idag. jävla vilja kul och se,

Tycker det funkar rätt bra nu, Efter gbg ska jag testa milen igen för att sätta den under 45. Men några sånna slita ut sig pass ger jag mig inte på nu.

Hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar