lördag 7 maj 2011

bra dag

det blev ett pass på 50 min ute i det gröna. Jag har ett par hemma gjorda hantlar som jag har därute som faktiskt är lite tunga, men tanken är att jag bara ska ha ett par hantlar men de ska passa till hela kroppen därför jag gjort det så. Skitsamma
Blev bröst biceps och mage. Trodde faktiskt mina små stackars armar skulle spricka när jag körde hantelcurl, Jäkla trevligt pass blev det i allafall.

Nu vid 14:50 (samma tid som starten går i gbg) så gav jag mig ut på en 10 km lätt jogging precis enligt plan. gick kanon totalt blev det 10.8 km på tiden 58 14 och jag tror att det är inga större bekymmer och ta 9 km till i det tempot snitt 5.24..

Funderar mycket fram och tillbaka på både klassikern till nästa år och även cykelvasan detta året. Klassikern kommer jag till 99% inte att göra nästa år, Jag är ung och alert och har många år kvar som jag kan välja att göra den på. Ska jag träna till både simmning löpning cykling och skidor så kommer jag ha noll tid kvar för barnen, När dom blir äldre så kommer dom förmodligen inte vilja umgås med sina föräldrar så då finns det mer tid att göra en sån grej. Jag kommer nog vänta ett par år med det..

Sen är det cykelvasan.. jag vill verkligen göra loppet bara för att göra det. Men i kropp och själ så finns det ingen motivation för cykling.
Det är löpning och Styrketräning som jag brinner för. Men hoppas verkligen att jag finner kärleken och timmarna på cykelsadeln, vägrar dock att träna till nått som jag inte känner ger mig nått själsligt=)

Jaja hursom helst.

Idag var det 38 veckor sedan jag började med att försöka ta mig ur fetto dräkten. Här kommer en liten bild för er som inte har facebook,


efter detta långa inlägget tror jag nog man kanske kan unna sig en öl, eller är det för tätt inpå? lite i ett glas i allafall så kan jag väll hälla ut rästen, eller inte

1 kommentar:

  1. Som trogen bloggläsare tycker jag det är väldigt tråkigt ifall det inte blir någon cykelvasa men även lite bra de det betyder att jag får 9milaren istället ;)
    Får komma upp å kolla in ditt nya rallagym, verkar vara populärt... Grymm före/efter bild, mycket imponerande.
    Keep up the good work snaakmannen ;)

    SvaraRadera