tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Igår trotsade jag lite och tog cykel fram och tillbaka till jobbet. Har sagt innan att jag inte ska cykla förens efter varvet.. Men men hatar att känna mig handikappad.

Hursom helst så har jag lite träningsverk efter cyklingen, sjukt att det kan vara så långt ifrån vad löpning är, men jag tyckte det var riktigt trevligt och ser nu fram emot vasan.

Idag fick det bli att bygga på kycklingarmarna lite. nästan 1 timma mage och biceps. Är riktigt slut i armarna så det känns kanon bra. Imorgon ska jag prova och löpa nån km bara med Charlotte hoppas det går bra. Imorgon kommer också ett litet längre inlägg med tankar och funderingar å lite annat. hej så länge

1 kommentar:

  1. Hej ni kan ut och springa när du har sovit färdigt, jag kan han barnen här, för ni ska ju komma sen på kaffe och något till det.

    MVH susanne

    SvaraRadera