måndag 27 december 2010

måndag, julen är slut

Jag har haft en mycket trevlig jul med nära och kära. Julen fick gå i första hand och träning i andra hand. Men har skött mig hyfsat ändå..

I lördags tog jag å syster en mycket trevlig promenad i Örebro på lite över 1H.
Söndags drog jag ut och sprang samma runda fast jag la till en liten extra sväng rundan blev ca 7 km och det kändes faktiskt sådär men helt ok ändå efter all mat. Fick springa om en annan som var ute och sprang, rätt kul eftersom jag aldrig sätt en motionär på mina grusvägar att racea mot..

Idag sprang jag å min minsta bror en runda i kvarntorp. Först lungt i 3 km och sen skilldes vi för att springa i våra egna tempon. jag visste att det bara vara ca 1.5 km kvar hem så jag tänkte köra max vad jag orkade den sträckan. Givetvis sprang jag vilse och vägen jag sprang på ledde inte hem. Efter ett tag kom jag fram till Statoil macken i sköllersta och hade då sprungit 4.5 km istället. Helt slut var jag eftersom jag hade haft ett så högt tempo. Ringde Charlotte så hon fick hämta mig men jag sprang faktiskt så jag kunde möta upp bilen så hann nästan 1.5km
All dagens löpning i hoppplusat 9km nästan

Snitt tiderna när jag gav mitt allt i 4,5 km bästa4,30 och sämsta 4,55 riktigt nöjd med dom. Dock tog det rätt hårt på mig.

Hinner inte skriva mer nu, måste sticka till jobbet

Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar