tisdag 14 december 2010

tisdag. sponsor sökes

ja idag var det kallt som fan ute så tänkte jag skulle springa på löpbandet i stället. Stälde in högsta hastighet och hade precis kommit igång. PANG BOOM hela helvetet går av på mitten. mycket bra kvalite? Ja hursom helst så fick det ju bli att snabbt slänga på sig lite varmkläder och ut och springa blev ca 5km ute och lite över 1 på löpbandet.

Tänkte jag sponsrar ju barncancerfonden så nu får nån annan sponsra mig, löpbandet var lånat av svärföräldrarna så först ska ju dom ha ett nytt, sen vill ju jag också ha ett eget. plus att jag snart behöver nya löpardojor å det är 1000 spänn bara det. Jul är ju en sån månad man verkligen vill att nått sånt här ska hända, jag menar pengar har man ju massor av nu.

allt för mig idag.
P.S alla som vill bli sponsorer bara ring mig så ordnar jag det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar