fredag 31 december 2010

NYÅR

Ny års afton. Tanken var att jag skulle löpa idag, men tänker inte stressa idag med så hoppar över det. Med lite sorg i hjärtat så lämnar vi nu 2010. Detta året var en stor vändning för mig hälsomässigt. Innan har jag inte kunnat tecknad nån sjukfallsförsäkring pga min vikt. Jag har ofta varit trött och anfådd. Slutar detta året i en form jag inte trodde var möjlig för min del. Idag lagom till nyårsafton så nådde jag en total minskning på 30 kg. En kondition som jag aldrig varit i närheten av, dock så ska ju den förbättras rätt så mycket till.

Måste säga att jag är stolt över mig själv. Jag har haft ett par motgångar men likasnabbt rivit mig upp igen.

Nu blickar jag förväntansfullt fram över 2011. Många förväntningar på året, och jag "fettot" kommer springa göteborgsvarvet, helt sjukt.
Tack alla som följt bloggen

i och med minskningen på 30 idag så är det ett delmål som jag fottat som ni får ta del av idag från 111.6 till 81.1.
efter 20 veckors hårt arbete lämnar jag 2010 med en enorm vilja och motivation och en glädje i varje pass jag har framför mig

GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar