tisdag 7 december 2010

Tisdag. helt ok

sov som en gud nu på förmiddagen. Vaknade och fick i mig fin middag(kyckling ris och currysås) mumma

Tog en första löprundan på länge idag. + grader så det kändes ju lämpligt att ge sig ut. dock så hade det snöat hela förmiddagen och ingen snöplog hade skottat så man fick hålla sig till de smala hjulspåren.

Delade upp löpningen i 3 olika faser idag

Fas 1
3.42km
Löpte rätt så normalt tempo å sen höjde jag tempot rätt rejält mellan lite snö pinnar å mötesplats skyltar

Fas 2
2km
gick ca 100 meter sen rutscha i 95% i 100 meter  10 gånger. Detta var jobbigt fy fan vad jobbigt, helt sjukt jobbigt, detta tyckte hunden var skit kul. lite att han fattade hur långt vi skulle springa efter ett tag och tävlade med mig=)

Fas 3
1km
mycket lätt jogging

över lag kändes det bra idag, men det var nått som inte riktigt stämde. Vet inte vad det var men nått kändes inte 100. Har ju legat både magsjuk och haft lite feber så på topp borde det väll kanske inte vara, helt klart nöjd över passet i allafall.
Idag hade jag heller inte hörlurarna på mig för att slippa höra hur tanten beättar för mig helatiden snitt tid och tempo, ville ha en runda utan det och det var faktiskt riktigt skönt..

Igår hade vi bantande bantare invägning igen och jag tappade förra veckan 1.2 kg så det är jag nöjd med
kommit på en sak man hör från många eller istort sett alla som försöker gå ner i vikt. Alla dessa bortförklaringar. Jag har jobbat, varit på julbord, hade hemma mys, oj det var kalas i veckan, han inte laga mat så det blev istället......
VARNING FÖRSTA FALLGROPEN
Är så lätt att säga en bortförklaring än att i stället röra lite extra på sig eller ge fan i den där lussebullen. Ska du ha lussebullen så får du fan röra dig efter det sen, använd inte bortförklaringar

Här kommer en liten bild på "kompis" i dagen snö löpning


Tog ny kort idag på mig själv eftersom jag nått ett delmål på 85 kg. Men dom bilderna lägger jag inte upp nu ni får se dom när jag nått 80kg istället. men därimot tänkte jag lägga upp bilderna som togs när jag startade vecka 33 å det är väll ca 18 veckor sen

se och njut här kommer en riktig kryddig köttbulle



Skämms inte det minsta att lägga upp dessa bilder. skrattar mest åt det och fattar inte själv hur blind man var
Match vikt på nästan 112kg

1 kommentar:

  1. För det första älskling;Jag äter den där jävla lussebullen om jag vill :)
    För det andra;Måste säga att du var lite söt som köttbulle.. Men bättre nu när du är snygg och sexig ;) Älskar dej

    SvaraRadera