tisdag 21 december 2010

Tisdag, lite olika smärtor

Idag när jag vaknade trodde jag knappt jag skulle ta mig ner från trappen. Baksida lår träningsverk, vänster hälsena trodde jag var av och höger knä ömmade som fan. Men som tur är så känns allt det bättre nu.

Idag skrev jag på papper för det nya jobbet börjar där den 24 januari

Gymmet fick bli mitt svettpass idag, gick väldigt bra och trappade upp lite i vikter idag men slutade med att sista set fick jag plocka av lite=) fick lite flashbacks idag när jag låg i bänkpressen. För eller ja snarare 6-7 år sedan så låg jag och körde plan bänk på 93kg 8 reps * 3 set och i sne bänk 77kg 8reps*3set.. Ni som inte vet vad detta är så kan jag säga att det är rätt tungt, jävligt tungt. Idag ligger jag ju inte ens i närheten av det. och kommer nog aldrig vara där igen. Men med de vikter man kör på idag så känns det lite som att man verkligen börjar från början. Allt detta är helt oviktigt egentligen eftersom det är snabb som satan jag ska bli

Snabb som en jävla antilop, och seg som en10kg gädda som aldrig ger upp, det är dit vi ska
nu har jag brottom till jobbet, trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar