måndag 13 december 2010

Måndag. litet bakslag

Idag var det invägning, för min del så är jag ganska missnöjd. Träningen har flytit på bra och körde lite tuffare än vad jag hade tänkt mig pga julbordet på jobbet. Vill gärna ligga på minus 1 kg i veckan speciellt nu veckorna innan jul. Mitt reultat var -0.8. När man håller på med viktnedgång så tycker jag att det är viktigt att känna sig nöjd när man ställer mig på vågen för att hålla gnistan tänd, jag var nöjd med träning och hur jag ätit men inte med resultatet. Skitsamma jag har släppt det nu och gått vidare så länge det är minus så är det bra.

Idag blev det en långpromenad med hunden i raskttempo på grusvägarna, tog ca 1 timme. Nått form av djur skrämde livet ur mig. Det var kolsvart och inte en gatlampa på flera kilometer bara min svaga pannlampa. Hunden var väll ca 100 meter före mig så han märkte inget, men precis därute mitt iskogen breve mig så brakar det till, ingen aning vad det var men jag fick svälja ett par ggr extra för att få ner hjärtat igen. tur man inte är mörkrädd egentligen så jag lugnade mig rätt snabbt igen. Men fan vad man hoppar till när nått plötsligt händer så där.

När jag kom hem så körde jag bara in lite ved sen blev det ett relativt lugnt men helt godkänt pass på motionscykeln i 30 min, ska springa imorgon så ville inte ta ut mig för hårt. Trivs helt ok med cykeln ska nog börja sätta mig in lite i displayen å lite program med. Cyklade i köket samtidigt som Charlotte bakade mycket trevligt

Allt för idag hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar