tisdag 28 december 2010

Tisdag, känns bra

Idag vaknade man och loggade in på banken för att se om företaget hade delat ut nån julbonus till mig, å japp det hade dom 12600 kr efter skatt. Detta betyder att jag kan köpa mig en ordentlig cykel som jag kan ha att pendla till mitt nya jobb med, helt underbart

Idag vägde vi bantande bantare in oss efter allt julfirande. mitt resultat var från förra måndagen -0,7 så jäkligt nöjd över det.

Gymmet fick bli mitt pass idag. Rygg axlar i 1h sen avsluta med en runda på boxningssäcken fy fan vad det är energi slukande. Man behöver inte stå länge förens hela överkroppen är helt slut.

Denna veckan så kommer jag att köra motionscykel enbart istället för löpning. Har fått lite sprickningar i hälarna som jag måste ta hand om. Båda knäna känns lite små ömma och cykling är nog skonsammare mot knäna. För övrigt så känner jag mig själv i riktigt bra form. Löpningen funkar bra och känner att jag har rätt så bra ork när jag är iväg och springer. Gymmet känns också riktigt bra, humöret är på topp varje dag.

Detta är en bra känsla att gå in i 2011 med, fattar inte varför jag inte gjort detta tidigare.

Tackar för mig idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar