onsdag 29 december 2010

Onsdag Benslackt igen

Idag blev det tillverkning av ett litet hemmagym. Med hjälp av pappa så blev det lite hjul och med lite skrotbitar från jobbet så blev det en liten ställning och med svetshjälp från en jobbakompis så var det klart. Vet inte riktigt vart jag ska ha alla mina gym grejer sen, ute är ju ett bra alternativ vår sommar och höst men vintertid vettifan.

Bild på mitt hemmabygge kommer imorgon.

Efter en liten fika visit hos grannen så blev det en promenad med hunden på 1h. Känns bra att vara hemma igen och ut på grusvägarna, hunden gillade det iallafall.

och på kvällskvisten så umgicks jag med träningscykeln. Ställde timern på cykeln på 1h. Körde 6 min på motsånd 12 och sen 6 min på motstånd 15 sen rullade det på så. Första 30 min var helt ok sen så börja slakten. Tog ut mig mer och mer på varje tungt set i hårdare å hårdare tempo. sista intervallen i tungt motstånd så tog jag ut allt vad jag hade. Jag frustade och pustade å fy fan vilken mjölksyra. När timmen var slut satt jag kvar på cykeln och njöt i 5min lungt och försiktigt. Jag tror inte ja ha varit så svettig, pölar på golvet av svett(ja Charlotte jag har torkat upp det). 20 min streching fick avsluta det hela. Vilken jäkla runda det var.

Knäna känns helt ok idag så kanske blir att löpa lite i slutet på veckan

allt för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar