onsdag 1 december 2010

Onsadag, varva ner

Idag blev det att varva ner och äta gott. Fy fan vad mer sliten jag känner mig dagen efter jag sprungit milen om man jämför mot att jag bara sprungit 5 km. Bör nog kanske börja träna lite längre pass då och då..

Fick hem en säck med pulsklockor idag. men man har ju gitarr fingrar så tycker inte riktigt att den klarar att mäta min puls rättvist, mäter pulsen genom att lägga på ett finger.

Idag ska Charlotte iväg på sin tjejkväll som hon har på onsdagar. så jag får lägga fötterna på bordet och ta en mycket skön vilardag. promenad blev det innan på 1.5H

bra med vila för antar att min motionscykel kommer snart, så jag kan visa vem som är den nya ägaren=)

allt för idag
hej så länge

en artikel jag sprang på blir att prova
http://aktivtraning.se/node/392

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar