torsdag 30 december 2010

Torsdag, tidsbrist i formtoppen

Idag var det svårt att få tiden att räcka till. Vaknade in till stan för att handla mat kolla på nya löparskor köpa raketer kolla på en ny cykel, bilköer mycket folk å fy fan vad jag har svårt för storstan. Blev inga skor idag och inte den cykeln jag kollade på.

När vi kom hem så var det städning och matlagning, svärföräldrarna var hit bjudna på "julafton" eftersom vi var i Närke över jul. Efter det var det eldsjälsgalan, och sen umgås med kära sambon i soffan en stund. Träna?

Är i en riktigt bra fas nu var det gäller min träning allt går som på räls så ville verkligen få in ett gympass, knöt skorna och strax efter 12 nu inatt var jag på gymmet och körde lite över 1 timme. Fy fan vad gott det var.
Vet jag skrev förra veckan 2 steg framåt och ett steg bakåt. Denna veckan är det bara framåt, men dippen kommer det vet jag å då är det bara å varva ner å ta det lungt.

Blev ingen cykel när vi var i stan men däremot köpte jag en annan begagnad som jag har tittat länge på. Blev en Scott scale 70. tror den kommer passa mig som fisken i vattnet. Tyckte det var mycket pengar först men ska det användas mycket så är det lika bra att satsa på kvalite.

Nehe blir sängdags även för mig nu

GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar