onsdag 15 december 2010

Onsdag.

Synd att inga sponsorer hörde av sig=)

Idag blev det en långpromenad med hunden, svin kallt men jävlar vad skönt det var.
Varit på kanon humör och fick fram kameran när jag var ute och gick,


Inte riktigt min grej att ta vanliga natur kort men tror att det var humöret som lät mig vidga mina vyer=)

Sen blev det en runda på gymmet axlar och  rygg. Gymet börjar kännas riktigt bra. Testade lite försiktigt tricepsövningar idag med å även det fungerade, har problem med en armbåge så har inte kunnat belasta triceps så hårt innan, men nu gick det fint men får fortsätta ta det mycket lungt där

Sen blev det ett litet samtal med coach, får alltid mer motivation när vi pratar. Börjat planera lite inför ett löparmöte på julhelgen med han, hoppas jag spyr. hahaha. nejdå men fy fan vad kul det ska bli Johan

allt för idag
hejsvejs

1 kommentar:

  1. Det kommer bli guld att vi kör ett pass nu under jul...tror vi kommer kunna pressa varandra en hel del:)

    Spyan ska vi nog kunna fixa fram..;)

    SvaraRadera