torsdag 9 december 2010

Torsdag, långt ifrån den bästa tyvärr

Druckit idag, och det är nått jag egentligen har lagt åt sidan..

pajat massa träning, och tusen tankar i huvet som vanligt

man mår inte bra av sprit.
Sprit gör en till en männsika som man inte vågar var när man är sig själv. Tror alla kan hålla med till detta i 99%

i mitt fall så vill jag inte var den människan överhuvetaget som jag är när jag dricker, jag blir inte våldsam jag blir inte elak men jag blir väldigt sentimental och självkritisk, och trött på mig själv. Detta i kombination med alkohol är inte så roligt, därför jag nästan aldrig dricker längre

detta i samband med att man alltid ska spara pengar varje månad plus att jag tycker det är svårt som det är jämt. plus min hjärna som spenderar säkert 1000 tankar i minuten.

byt huve med mig en enda dag och ni hade blivit galna

det sjuka är att finns 1 människa på hela jorden som JAG skulle orka med överhuvetaget i 24h, svaret får ni lista ut själva, men att hon orkar med mig? stort tack

istället för självömkan så får jag nog skriva lite träning med
idag var det 200 meter julbord som jag givetvis var en av finalisterna i.

hejdå

1 kommentar: