söndag 19 december 2010

Söndag, Laddat batterierna

Har haft en så fruktansvärt bra helg i Göteborg, Relax utan att varit på relax, finns inte ord för hur jäkla gott det var. Tyvärr så tömde det både konto och sparkonto=)

På mornar och kvällar försökte jag få ihop ett 30 mins pass i allafall med lite stolar å annat till hjälp. Gjorde inte detta för att jag kände att jag måste bara för att jag ville, å det är positivt

Imorgon är det invägning med de bantande bantarna, får se vilka spår helgen satte

Känner att förkylningen börjar släppa å det är rätt skönt men fortfarande rätt snorig. Men imorgon ska jag ut å löpa skiter i väder å kyla, bära eller brista. Hårt ska det bli, se upp på grusvägarna

allt för idag hoppas er helg var lika lyckad som min

Godjul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar