söndag 9 januari 2011

132 dagar kvar

Söndag kväll sitter i soffan och skriver lite i väntan på bingolotto.

Idag blev det först en promenad med hunden på 6km tog 1 timma. Testade lite rörelse övningar under promenaden som jag såg på programmet Svergie springer. Inte riktigt min grej men kanske blanda in lite sånt i slaskrunderna framöver.

Efter detta så blev det gymmet. tror jag lastade på för tungt utan att jag tänker på det. Jag tycker att vilan mellan seten är aldeles för lång. Ananrs så var jag i lite sämre form idag och behövde lite längre tid på mig bara.

Känns som det blir mindre och mindre löpning för min del, eller om det bara känns så för att jag varit sjuk. Hur som helst så skrev jag nån gång i december månad att Januari ska bli tuff och det ska den. Kollade min statistik på Runkeeper och min aktivaste månad var october. Nu är den aktivast bara för att jag promenerade 2 ggr om dagen och mätte det hela tiden med Runkeeper, Nu mäter jag sällan promenaderna
Men october så förflyttade jag mig 112,9 km och i januari är jag bara uppe i 35,6 km. Men över 112.9 kommer jag garanterat denna månad.

Idag har jag skött kosten bra och inget småätande. Med bara 132 dagar kvar till det jag tränar för så måste jag nu sköta kosten ordentligt. Nu har det varit jul och nyår plus att jag har lagt in 1 sjuk vecka så nu är det bara köra framåt, Finns inga hinder

1 kommentar: