fredag 7 januari 2011

Fredag, feberfri

Kände redan igårkväll att jag skulle vara feberfri idag. Av nån anledning så känner jag mig stressad, träna träna träna. Så känns det för det mesta i huvet. Jag vill träna, så på det sättet gör det inget, men som en sån här dag då man kanske skulle vilat egentligen så måste jag bara aktivera mig för att jag varit stilla i flera dagar.

Jaja. Vaknade idag feberfri. Blev en lugn promenad med barnvagnen i 1,5 timma. Sen lite mat och halstabletter. Snöskottning i 1h. Tog det väldigt lungt. Och nu till det dumma. Jag drar till gymmet. Jag hade bestämmt innan att jag skulle ta det lungt men när man väl börjar lyfta så är det svårt att lyfta lugnt. Jag har lite svårt över lag att göra nått lungt, alltid ger jag 100% på mina pass. Givetvis fick jag gå hem från gymmet efter 30 min kroppen orkade inte. Imorgon tar jag det lugnare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar