torsdag 20 januari 2011

Torsdag, kebabrulle i sikte

Idag blev det jäkligt lungt. Började med 1 timmes nervpåfrestande promenad. Varför? jo hela familjen var med och vi hade glömmt Novas snuttefilt så 40 minuter av den timman så bara gallskrek hon, jäkla unge tur hon är goare nu.. Idag slaskade jag å jag slaskade t.o.m dåligt. 1.5 km på löpbandet blev det. Tyckte det var lite kallt ute så fick bli så. Men däremot strechade jag ut riktigt ordentligt. Ähh jag är nöjd endå var ju tänkt att det bara skulle vara slask runda idag..
Var så satans sugen på att pressa mig inatt när jag jobbade så bestämmde att detta ska ske på Söndag. Så här är reglerna
Spräck det gamla rekordet på både 5 och 10 km i samma runda. Lyckas jag så ska jag vara så fräck så jag ska unna mig en kebabrulle. Och det är ute tider som gäller inga löpbands tider. När det gäller att ta ut sig och kämpa så har jag väldigt svårt att se mig själv misslyckas så på Söndag ska jag äta kebabrulle.

Tiderna som ska slås är 5km under 24:45 och milen under 56:47. Men får jag inte milen under 50 så är jag  missnöjd. har ju 50 min på löpbandet å det kan jag bättre än.. Denna ständiga kamp mot mig själv, i love it

hej svejs

2 kommentarer: