måndag 24 januari 2011

Måndag och jag testar en Anja Sälen Persson

Känns helt ok efter Mil löpningen igår så tror jag är på gång riktigt nu igen. Kebabrulle infann sig i min mage igårkväll å det var förbannat gått.

Vägde mig idag, gör inte det så ofta längre efterssom jag inte riktigt satsar på att gå ner i vikt och att jag försöker äta rätt ordentligt. Men har gått ner en del till. Jag väger nu 78.9kg så 9 hg kvar till målet inför göteborgsvarvet.. Sätter ingen ny vikt när jag nått den utan det får vara vad det är. men sammanlagt nästan 33 pannor nu. Fint

Idag tog jag cykeln till jobbet efter ett par km tänkte jag testa hur det skulle var att slänga sig raklång över grusvägen och göra en riktigt Anja Sälen Persson. Med andra ord jag körde omkull. hade kommit ca 2 cm snö under natten så jag såg inte om det var is eller inte under och det slutade som det gjorde. Skadade mig inte men det är ju bara så typiskt.

Jobbade ett gäng timmar å sen cykel hem igen ca 17.5km Cykling idag totalt.

Hemma blev det att tända grillen och grilla lite karrekotletter. Min Kära sambo fyller idag och vi grillar alltid när hon fyller. Gott var det mätt blev jag.

Jag har haft problem med en skuldra som ett par getingar har flyttat in i. När jag gör vissa rörelser så känns det som getingstick i skuldran. Fick lite massage av svärmor och det känns faktiskt bättre..
Nu på kvällen körde jag igenom ryggen på gymmet(eller ja här hemma),
Kändes bra gjorde det. Månaden börjar lida mot sitt slut och sista dagen i månaden så tar jag nya bilder och mäter armar ben mage bröst axlar röv, hoppas på lite skillnad har ju varit rätt tufft tycker jag, men det är ett tag kvar till månadsslutet.

Allt för idag nu ska jag krypa ner i fotöljen hoss födelsedagsbarnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar