måndag 3 januari 2011

starten på en ny vecka

Idag när jag vaknade hade halsen gett upp. Ont och rätt tjock i halsen. Den känslan brukar släppa efter ett par timmar men icke idag.

Blev en lugn promenad på 1h. Ingevidare promenad, trött i kroppen ont i halsen och vänster knä börjar kännas lite i.

På Kvällen blev det gymmet. Lite tendens till att känna mig yr efter övningarna, men annars så gick det bra. Testade att belasta triceps rätt hårt idag och det börjar funka rätt bra nu, riktigt skönt

Nu SKA jag hoppa löpningen ända tills i helgen i allafall. Har ofta känningar i vänster knä men går över på ett par dagar men kommer tillbaka efter en hård löparrunda. Om halsen och kroppen bara luras idag så blir det ut och cykla nu i veckan istället. Vägrar att bli sjuk.

Tittade på svergie springer igår på tv4sport. Det höll på rätt länge men jag spelade in alla avsnitt. Man blir riktigt sugen när man ser hur dom springer i sol och grönområden och fina skogspartier. Innan jag skulle lägga mig så kollade jag det kommande vädret i veckan på mobilen. Japp sol och massa + grader. Då börjar allt funderanden vilka runder jag skulle springa och cykla en lång runda kanske. Detta slutade med att jag inte kunde sova, 2 timmar senare så blev det sömnpiller å sen var det godnatt. Det sämsta med när jag tar dom satans tabletterna är att jag är inte på hugget dan efter, som har kännts idag.

Ne snart är det en bättre dag men imorgon är det vilodag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar