söndag 16 januari 2011

Söndag.

Idag fick jag ihop mitt hemmagym så blev 1h bröst och mage här hemma. Går endel efter Paolo Robertos bok "en kvart om dagen" riktigt grymma övningar i den.. Idag blir det inte så mycket skrivande men delar med mig av lite bilder på gymmet







Lite hantlar och annat
 Bänkpress och till vänster på golvet en typ av roddmaskin
 Multigym, tränar det mesta. lägg märke till de 2 spegelskjutdörrarna framför. Till för att göra en stolt

 och min dörrtrapets, tror jag det heter. Vi börjar bli riktigt överens
Saknar en ställbar bänk som jag har hos bror, bra till hantelpress och annat gotte. och så lite mer vikter och hantlar skulle jag vilja ha för att slippa lägga på och lägga av vikter hela tiden. Har mitt löpband och träningscykel med fast i ett annat rum. Känns som att träna ska inte vara några problem, bara da fram djävulen inombords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar