lördag 8 januari 2011

ÄNTLIGEN

Idag så känns kroppen bra men halsen har inte riktigt nått tillbaka än.

Idag föreslog jag tacos som mat, inget som vi hade hemma så fick äntligen mig ett cykelpass. Cyklade till närmaste affär 8,41 km. Trodde inte det var så långt, mitt nya jobb ligger nämligen 500 meter längre bort så kommer altså få ca 9km till jobbet, najs..
varken under resan dit behövde jag hosta eller snora så nu är jag på gång.
och sen hem 8,41km hem igen

Det där med att cykla kommer bli ett skitkul kompliment till löpningen.

Ne äntligen fick jag svettas lite och det var helt underbart, kanske att jag tar upp gårdagens misslyckade gympass inatt också, jag får se..

Och nu till nått jag egentligen inte skulle gjort nu. Jag har slutat snusa och detta är dag 5 som jag nu är utan. Det är så pass mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag har svårt att låta bli små ätandet och allmänt frossar ibland. Men nu tror jag att jag börjar få lite kontroll över det för idag har det gått mycket bättre. Kommer att lägga undan 800 i månaden i 10 år det kommer att bli  96 000kr och det ska jag Charlotte och barnen uppleva världen för.. så är tanken i allafall.


Ne mot friskare tider nu blir det att tuffa till detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar