fredag 21 januari 2011

Fredag

Idag gick jag upp tidigt. En kompis hade varit å hämtat ut en sprillans ny mountainbike så blev en liten cykelrunda på förmiddagen (7.25km) Tog det jävligt lungt och det känns bra att inte ta ut mig tills på söndag.

Eftermiddagen spenderades i Växjö och även en hel del pengar som vanligt. Köpte cykel belysning rätt dyr men ville ha riktiga grejer när jag kommer cykla ca 250 mil om året i mörker.
Nya löparhandskar, löparmössa och ett pannband.

Kvällen fick bli ett riktigt fint gympass bröst biceps mage. Jag hade bra ork och lekte med olika antal i repeteioner. Idag var en sån trevlig gymdag då allt bara funkar till 100%. Laddat hem en träningsdagbok till iphonen som jag använde å la in allt i. När jag gymmat färdigt så går det inte å spara så allt bara försvinner. Däremot var programmet smidigt så hittar jag nått liknande så ska jag använda mig utav det.

Trevlig Fredag kväll nu gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar